majagustafsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Maja Gustafsson - 30 juli 2012 14:38

Hejj idag kommer min kusin det kommer bli så kul för hon har bäst humor ! Och min moster Åsa kommer också så det kommer bli ;) kul. Detta blir ett kort inlägg men vi syns sen ses puss :*

Av Maja Gustafsson - 28 juli 2012 22:02

Hejsan svejsan i morgon ska jag vara med Ella kolla hennes blogg www.ellaråman.bloggplatsen.se kolla det blir ett kort inlägg så vi ses i morgon det kommer nog bli lite bilder för vi kommer hå ut och fota ses puss

Av Maja Gustafsson - 27 juli 2012 10:45

Förlåt om jag inte har skrivit på länge jag har haft fult upp med Liseberg och min bästis Melanie har sovit över så det har vararit lite svårt men jag lovar att jag ska skriva oftare;) på Liseberg vann vi super mycket vi vann en Stor Marabou mjölk choklad och en stor plopp lite bilar och lite diam och lite chips och lite centern det kallat jag mycket godis..... Ha det bra och sola mycket så ses vi sen idag ska jag för första gången spela golf jippi glad tjej hör ;) ses puss här kommer lite bilder från Liseberg !!!!!!!!!!!;)

Av Maja Gustafsson - 24 juli 2012 22:01

Hej nu taggar man till Liseberg med bästisen Melanie som kommer från Helsingborg längtar det ska bli sp kul sen ska vi sova över tänkte inte skriva så mycket men ja typ det !!!!!!!!!!!

Av Maja Gustafsson - 23 juli 2012 19:19

Hej idag har jag och therese varit på stan det var as kul !!!!!!! Köpte lite grejor på glitter (dom hade rea) ;)

Av Maja Gustafsson - 22 juli 2012 14:10

Hejj nu är vi på en prumenad det är ganska kul här kommer lite bilder !!

Av Maja Gustafsson - 21 juli 2012 09:16

Hejj hejj igår var jag helt slut jag hade spelat golf ;) hela dagen eller jag hade inte spelat jag hade fot runt hela banan det var as jobbigt HAhAHAHAHAHA :D därför har Janet bloggat sorry ;S men idag kan jag nog blogga lite mer för idag är det lördag jippi idag ska jag bara stecka jag ska sola på min Barca handduk jag ska få värsta brännan om den blir bra så kommer den ut på bloggen så vi får hoppas på det bästa. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på ONE DIRECTION hihihihi förresten jag ska in till stan idag !!;) fast jag ska kolla på en bilutställning :( super kul:( jaja det är min farbror som har den utställning så man får vara lite trevlig ;) måste sluta ska äta frukost :) ses puss

Av Maja Gustafsson - 20 juli 2012 15:18

Jag såg en as snygg kille på willys lossades art jag pratade med någon samtidigt som jag tog kort ;)

Presentation

Jag är Maja Gustafsson jag älskar att spela fotboll och åka skidor och spela handboll och sen så älskar jag att sjunga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards